Bezpieczna kopia

Sytuacje awaryjne:

  • W dni wolne od pracy Klient musi zgłosić e-mailem i SMSem lub telefonem pod wskazany przez naszą firmę numer telefonu zapotrzebowanie na udostępnienie przechowywanych nośników. Zobowiązujemy się wtedy dostarczyć nośniki do Zleceniodawcy w ciągu 16 godzin od otrzymania wiadomości.
  • Wszelkiego rodzaju nośniki danych przechowujemy w pancernej szafie, która zapewnia bezpieczeństwo. Do klucza do szafy dostęp maja tylko nieliczne upoważnione osoby ze strony naszej firmy i firmy Klienta.
  • Tworzymy specjalny wykaz, w którą są umieszczone dane osób, które mają dostęp do danych archiwizowanych.
  • Klucz do szafy pancernej, który posiada Klient jest kluczem zapasowym i jest używany wyłącznie w sytuacjach awaryjnych. Jest on przechowywany w specjalnej bezpiecznej kopercie dodatkowo zaplombowanej przez Klienta.
  • Klucze do szaf są kluczami wymiennymi i są przechowywane w odrębnej, bezpiecznej szafie pancernej.
  • Zawsze prowadzimy rejestr pobrań wszystkich kluczy.
  • Jeżeli Klient życzy sobie, by nasi pracownicy regularnie odbierali określoną ilość nośników do przechowania z jego siedziby – możemy odbierać je protokolarnie z siedziby Zleceniodawcy od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Klienta.
  • Wszystkie nośniki przewozimy w specjalnych, zamkniętych metalowych walizkach przez uprawnionych do tego pracowników naszej firmy.
  • Tworzymy spis , który znacznie ułatwia obsługę przechowywanych kopii danych Zleceniobiorcy.
bezpieczna-kopia
bezpieczna-kopia